niedziela, 3 grudnia 2023

 Hej! 

    Wracam po tylu latach na swojego bloga po obejrzeniu całego serialu. Czuje ogromny niedosyt, że były tylko dwa sezony. Jednocześnie ogromny sentyment do tego serialu. Ciekawe czy jest jeszcze ktoś kogo IMAA interesuje tak bardzo jak mnie. Patrząc na tę bajkę po 14 latach jestem pod wrażeniem samej kreski, fabuły, muzyki, po prostu wszystkiego. 

    Po około 8 latach odkąd zaprzestałam działalności na blogu chciałabym do tego wrócić. Nie wiem na ile wróci mi inspiracji, które gdzieś zapisałam i straciłam, i czasu. Brakuje mi wielu fanfiction, które po zamknięciu platformy blogspot który przeniósł się na wordpress zostały usunięte. Moje utracone największe fanfiction, które pewnie miało wiele do poprawy a zapisany plik gdzieś zaginął. Cieszę się na każdy blog o IMAA, który udało mi się odkopać z pamięci.

    Jeśli jakimś cudem trafiliście na ten blog odezwijcie się i oznaczcie swoje blogi, chętnie na nie wpadnę :)


Wasza Pepper


1 komentarz:

  1. Hej. Cieszę się, że chociaż jeden blog ożył z IMAA. Na pewno będę zaglądała i czytała, gdy znajdę czas. Życzę dużo weny i cierpliwości ~Katari

    OdpowiedzUsuń